Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ένας μπαρουτοκαπνισμένος θεατρώνης

Η οργάνωση του νέου ελληνικού κράτους μετά την Επανάσταση του 1821 βασίστηκε στα υλικά αυτής της ίδιας της Επανάστασης. Οι επαναστάτες που προηγουμένως μπορεί να ήταν αγρότες, ναυτικοί, έμποροι, κλέφτες και αρματολοί, πέρασαν σε νέα καθήκοντα, νέους ρόλους. Από αυτή τη δεξαμενή αναδείχθηκε το πολιτικό προσωπικό του νέου κράτους.

Πέρης Μιχαηλίδης: "Το Τάβλι' είναι το προσωπικό μου τάμα στην ελληνική δραματουργία"

Το “Τάβλι”, που γεννήθηκε καλοκαίρι στο ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας και ταξίδεψε στα χωριά και στις πόλεις της νότιας Πελοποννήσου. “Η διαδρομή αυτής της παράστασης βρήκε πραγματικά μέσα μου αυτό που εγώ είχα φανταστεί για όλη αυτή την ελληνική πραγματικότητα που μας περιβάλλει. Ειδικά η διαδρομή που κάναμε στα χωριά του Ταΰγετου αλλά και σε κωμοπόλεις της Μεσσηνίας. Ο κόσμος αγκάλιασε το έργο. Σαν να ήταν η φωνή του

Η "Λούλου" σκορπίζει τον πόνο και τον θάνατο στην Αθήνα

Ένα από τα κορυφαία κείμενα του σύγχρονου θεάτρου, που έχει περάσει από αλλεπάλληλα κύματα απαγορεύσεων, λογοκρισίας, εκδόσεων, κινηματογραφικών διασκευών και σκηνικών θριάμβων, η "Λούλου" του Φρανκ...

Θωμάς Μοσχόπουλος: Παριστάνουμε ότι υπάρχει θεατρική άνθιση, ενώ στην ουσία είναι ένα άγχος

Με αφορμή την πρεμιέρα του έργου του Άρθουρ Σνίτσλερ “Ο κύκλος του έρωτα”, στις 3 Μαΐου στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ο δημοφιλής σκηνοθέτης δεν διστάζει να προχωρήσει σε μια γενναία και σκληρή κριτική αλλά και αυτοκριτική


Ραδιόφωνο