Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

"Οι ιδιοκτήτες των τουριστικών λεωφορείων κινδυνεύουμε με αφανισμό" (Ηχητικό)

Eurokinissi

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων Ηλείας, Αλέξης Τσαουσάκης ανέφερε ότι το τουριστικό λεωφορείο δεν είναι μέσα στα ενδιαφέροντα της κυβέρνησης

«Ένα μεγάλο ποσοστό των συναδέλφων έχει καταθέσεις πινακίδες των λεωφορείων για να γλιτώσουν τα λειτουργικά έξοδα. Δυστυχώς οι ανακοινώσεις, που ακούσαμε από τον πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς, το τουριστικό λεωφορείο δεν υπάρχει μέσα σε αυτές, μέσα στα ενδιαφέροντα της κυβέρνησης. Ακόμη και η μείωση του ΦΠΑ μένει να διευκρινιστεί, αν ισχύει και για εμάς» τόνισε ο πρόεδρος των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων Ηλείας, Αλέξης Τσαουσάκης μιλώντας «Στο Κόκκινο Πάτρας».

Για τα τουριστικά λεωφορεία η φετινή χρονιά φαίνεται να έχει χαθεί. Πρόκειται για ανοικτές επιχειρήσεις, οι οποίες δεν έκλεισαν με κυβερνητική εντολή, αλλά ο τζίρος τους έχει απώλειες, αφού από τον Μάρτιο μέχρι και σήμερα δεν υπάρχει εισερχόμενος και εξερχόμενος τουρισμός, εξαιτίας διακοπής ακτοπλοϊκών και αεροπορικών συνδέσεων με χώρες του εξωτερικού, οι σχολικές εκδρομές ακυρώθηκαν, ενώ το ίδιο συνέβη και με εκδρομές, που είχαν προγραμματίσει μέσω των γραφείων τους σε αξιοθέατα και αρχαιολογικούς χώρους της περιοχής.

Έστειλαν επιστολές προς τα συναρμόδια Υπουργεία με τα αιτήματά τους, αλλά «δεν μας ικανοποιούν οι απαντήσεις, που έχουμε λάβει. Τώρα είμαστε σε συνεννόηση με διάφορα σωματεία και θα προβούμε σε κινητοποιήσεις, γιατί βλέπουμε για την κυβέρνηση ότι τουρισμός είναι οι αεροπορικές εταιρείες και οι μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι, τις μικρομεσαίες ή τις ατομικές επιχειρήσεις, όπως είναι οι δικές μας, τις έχει αφήσει στην μοίρα τους. Έκλεισαν τα πάντα για δυο μήνες, τώρα τα ξανανοίγουν από 1η Ιουλίου και λέει βγείτε στην αρένα και δουλέψτε, αλλά δεν γίνεται» σχολίασε ο κ. Τσαουσάκης.

Ο πανελλαδικός αριθμός των τουριστικών λεωφορείων αγγίζει τα 6.500 και η πλειοψηφία των ιδιοκτητών ανήκουν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που απασχολούν υπαλλήλους και τώρα «κινδυνεύουν με αφανισμό. Δεν σημαίνει ότι βγάλαμε ένα σχέδιο επί χάρτου και θα δουλέψει, αλλά πρέπει να το δούμε και από τους ανθρώπους, που είναι μέσα στη δουλειά».

Στον αέρα, επίσης είναι και το πρωτόκολλο υγείας, που σύμφωνα με τον πρόεδρο των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων Ηλείας, υπάρχει προβληματισμός, αφού η οδηγία προβλέπει να λειτουργούν με το 50% των θέσεων και με μάσκες. «Τώρα βλέπουμε ότι για τα αεροπλάνα δεν ισχύει αυτό, θα έρχονται γεμάτα με ότι αυτό συνεπάγεται και στο τουριστικό λεωφορείο θα πρέπει να κρατάμε αποστάσεις. Είναι παράλογο» και πρόσθεσε ότι θα ανοίξουν τα σύνορα, χωρίς πρωτόκολλα υγείας, «θα έρθουν όλοι μέσα χωρίς εμβόλιο, χωρίς απαραίτητη οικονομική υποστήριξη από τα νοσοκομεία, όλοι οι εργαζόμενοι θα είναι εκτεθειμένοι και μην ξεχνάμε ότι οι χώρες προορισμού, που περιμένουμε είχαν κρούσματα κορωνοιού».

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι «αν ανοίξουμε τις τηλεοράσεις και το ίντερνετ θα δούμε ότι πλέουμε σε πελάγη ευτυχίας, «ανοίξαμε και σας περιμένουμε», εμείς, που είμαστε μέσα στην πραγματική αγορά και βλέπουμε τι είχαμε κλείσει για το καλοκαίρι και τι αναμένουμε τώρα, βλέπουμε ότι μιλάμε για 100% πτώση. Δεν γίνονται θαύματα έτσι ξαφνικά» και για το τουριστικό λεωφορείο, που ο ιός κυκλοφορεί και δεν υπάρχει εμβόλιο «δεν είναι τόσο εύκολο να μπει κάποιος σε ένα κλειστό χώρο, χωρίς αιρ κοντίσιον, όπως λένε οι οδηγίες, 40 βαθμούς κελσίου εξωτερική θερμοκρασία (60 εσωτερική), να πάει μια εκδρομή, όταν στην Ελλάδα τα πρώτα κρούσματα, ήρθαν μέσω ενός τουριστικού λεωφορείου» με ανθρώπους, που είχαν επιστρέψει από τους Αγίους Τόπους και «έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους προς αυτό το μεταφορικό μέσο» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Στηρίξτε την έγκυρη και μαχητική ενημέρωση. Στηρίξτε την Αυγή. Μπείτε στο syndromes.avgi.gr και αποκτήστε ηλεκτρονική συνδρομή στο 50% της τιμής.

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Πίσω από το παραπέτασμα της γελοιότητας

Είναι το λιγότερο αστεία και γραφικά τα κυβερνητικά στελέχη, όταν βγαίνουν στα κανάλια να εξηγήσουν ότι το πακέτο των 37 δισ. η Ελλάδα το κέρδισε με το σπαθί του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τις εξαιρετικές διαπραγματευτικές του δυνατότητες και με τις λαμπρές επιδόσεις της ελληνικής οικονομίας.

Δειτε ολοκληρο το αρθρο
Όλες οι Ειδήσεις