Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Θέατρο του παραλόγου χθες από τον Κυριάκο Μητσοτάκη που μιλούσε σε ταξιτζήδες στον Πειραιά: Οι θέσεις μας υπέρ της Uber παρεξηγήθηκαν!

Όλα ήταν μια παρεξήγηση! Αυτό είπε χθες από τον Πειραιά ο Κυριάκος Μητσοτάκης, με φόντο, προφανώς, τις επερχόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, για την παγιωμένη θέση του ίδιου και της Ν.Δ. υπέρ της λειτουργίας της Uber στην Ελλάδα, την οποία έχει υποστηρίξει ευθαρσώς στο πλαίσιο υπεράσπισης του "ελεύθερου ανταγωνισμού".

Οι δε δηλώσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις 29 Σεπτεμβρίου 2017, με αφορμή το νομοσχέδιο Σπίρτζη για τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης τύπου Uber και Taxibeat, πως η κυβέρνηση ταυτίζεται με τις συντεχνίες των συνδικαλιστών των ταξί, έχουν μείνει αλησμόνητες. Όπως είχε υπογραμμίσει τότε στη γραπτή δήλωσή του, η κυβέρνηση, με το νομοσχέδιο, που σήμερα έχει γίνει νόμος του κράτους, "επιχειρεί να καταργήσει επί της ουσίας το Taxibeat μια πλατφόρμα που έχει αγκαλιαστεί από τους πολίτες και με την οποία συνεργάζονται οι μισοί οδηγοί ταξί. Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές. Ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες".

Αλησμόνητες όμως έχουν μείνει επίσης και οι δηλώσεις, που είχαν προηγηθεί, του πρώην αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου της Ν.Δ. Κωνσταντίνου Κυρανάκη σε τηλεοπτική εκπομπή στο Action24 για τις συναντήσεις του με τον διευθυντή της Uber, και την ευκαιρία που δίνει η εταιρεία "σε νέα άνεργα παιδιά να δουλέψουν και να βγάλουν λίγα χρήματα, να πάρουν το I.X. τους και να το κάνουν Uber". Δηλώσεις που είχαν προκαλέσει και τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των ιδιοκτητών ταξί έξω από τα γραφεία του κόμματος στην οδό Πειραιώς.

Και τότε πάλι το γραφείο Τύπου της Ν.Δ., στις 24.2.2017, είχε εκδώσει ανακοίνωση υπεράσπισης της εταιρείας, στο πλαίσιο της αρχής του "ελεύθερου ανταγωνισμού", με το μοναδικό πρόβλημα της αξιωματικής αντιπολίτευσης να είναι η ανυπαρξία νομοθετικού πλαισίου, για "να μπορεί να αναπτυχθεί και να λειτουργήσει σωστά". Πλαίσιο δηλαδή κατοχύρωσης της λειτουργίας της Uber σε βάρος των επαγγελματιών του κλάδου των ταξί, για να μπορεί, όπως δήλωνε και ο Κ. Κυρανάκης, "κάθε άνθρωπος, κάθε πολίτης που θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτόν τον τομέα, να μπορεί με μια απλή άδεια, η οποία δεν κοστίζει τίποτα, να κάνει αυτή τη δουλειά. Αυτό σημαίνει δουλειές και θέσεις εργασίας, αυτό είναι μεταρρύθμιση".

Χθες λοιπόν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης από τον Πειραιά όπου περιόδευε μαζί με τον υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά Νίκο Βλαχάκο, τα ξέχασε όλα μονοκοντυλιά και μιλώντας σε οδηγούς στην πιάτσα των ταξί στην Πύλη του Λιμανιού, άδραξε την ευκαιρία "να λύσουμε μερικές παρεξηγήσεις που δεν σας κρύβω ότι σε προσωπικό επίπεδο με έχουν ενοχλήσει πολύ. Θέλω λοιπόν να μας κρίνετε γι’ αυτά που λέμε κι όχι γι’ αυτά που κάποιοι θέλουν να βάλουν στο στόμα μας, ενώ δεν τα έχουμε πει", ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης τονίζοντας ότι "είπαμε από την πρώτη στιγμή και πολύ ξεκάθαρα ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα με εταιρείες τύπου Uber, οι οποίες έρχονται και ανταγωνίζονται αθέμιτα τους επαγγελματίες αδειούχους ταξιτζήδες, οι οποίοι έχουν επενδύσει στο επάγγελμα".

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ολοκλήρωσε το θέατρο του παραλόγου βαπτίζοντας "εθελοντική συμμετοχή" την εργασία γι' αυτές τις εταιρείες, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως, στον αντίποδα, η Ν.Δ. δεν έχει "κανένα ζήτημα με την εθελοντική συμμετοχή σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες, που θα κάνουν τη δική σας τη δουλειά καλύτερη και θα αξιοποιήσουν την τεχνολογία".

 

Δείτε όλα τα σχόλια