Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Ενίσχυση του Τύπου με στοχευμένα προγράμματα

Στο πλαίσιο της Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής

Κονδύλι ύψους 10 εκατ. ευρώ θα διατεθεί εντός του 2018 στον Τύπο και μικρότερο μέρος του στα διαδικτυακά μέσα, προκειμένου να προβληθούν οι πολιτικές των υπουργείων και των εποπτευόμενων οργανισμών, με στόχο να ενημερωθούν οι πολίτες για προγράμματα, δράσεις και υπηρεσίες που τους αφορούν.

Ταυτόχρονα, το ποσό αυτό αναμένεται να αποτελέσει τονωτική ένεση για τις εφημερίδες -που αιμορραγούν τα τελευταία χρόνια από επιβαρύνσεις και ραγδαία μείωση του τζίρου τους-, όπως είχε δεσμευθεί ενάμισι χρόνο πριν ο πρωθυπουργός και τελευταίως ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.

Η απόφαση ελήφθη την περασμένη Παρασκευή στο Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής, που συνεδρίασε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. Τελεί δε, υπό την έγκριση του υπ. Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτου. Ο σχεδιασμός προβλέπει, σύμφωνα με πληροφορίες, την απόδοση του ποσού αυτού στα υπουργεία, τα οποία στη συνέχεια θα κληθούν να καταθέσουν ολοκληρωμένα και τεκμηριωμένα επικοινωνιακά προγράμματα προβολής των δράσεών τους, με αποκλειστικό φορέα προβολής τον έντυπο Τύπο και δευτερευόντως τις ενημερωτικές ιστοσελίδες - μέλη του Μητρώου On Line Media.

Το εν λόγω επικοινωνιακό πρόγραμμα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, θα είναι ξεχωριστό από προγράμματα επικοινωνιακής προβολής που καταθέτουν κάθε χρόνο οι φορείς του δημόσιου τομέα και εγκρίνονται (ήδη για το έτος 2018) από το υπ. Ψηφιακής Πολιτικής και τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης - Επικοινωνίας. Ωστόσο, το Δημόσιο και οι οργανισμοί οφείλουν να τεκμηριώσουν τον σχεδιασμό τους, να προβλέπουν την ανταποδοτικότητα των καταχωρίσεων τους στον Τύπο, αλλά και να δημοσιεύουν το πλήρες πρόγραμμα στη Διαύγεια,για λόγους διαφάνειας.

Το πρόγραμμα για τον Τύπο αποτελεί μέρος του ευρύτερου συνολικού σχεδίου για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, το οποίο αφορά στην ενημέρωση των πολιτών στο εσωτερικό και στην εικόνα της χώρας (branding) στο εξωτερικό. Τριετές στρατηγικό σχέδιο για την Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική, το οποίο αποτελεί τον οδικό χάρτη για την οικοδόμηση της νέας εικόνας της Ελλάδας στη μεταμνημονιακή εποχή, παρουσίασε την Παρασκευή ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης - Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, ενώπιον του πρωθυπουργού, στο Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής.

«Ένα ισχυρό nation brand» είπε ο πρωθυπουργός, «λειτουργεί ως άυλο κεφάλαιο που επηρεάζει άμεσα τον τουρισμό, τις επενδύσεις, τις εξαγωγές καθώς και κάθε άλλη πτυχή της οικονομικής και πολιτικής ζωής της ίδιας της χώρας και των κατοίκων της. Η έξοδος από τα προγράμματα στήριξης και η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές εντείνουν τις διαδικασίες για την ανάληψη πρωτοβουλιών για την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας της χώρας».

ΑΓΓΕΛΑ ΝΤΑΡΖΑΝΟΥ

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Η απύθμενη υποκρισία της Ν.Δ. για τους πρόσφυγες

Η Νέα Δημοκρατία είναι το κόμμα που κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι “έκανε τη χώρα ξέφραγο αμπέλι για τους λαθρομετανάστες”. Είναι το κόμμα που προσπάθησε να απομονώσει την Ελλάδα από την υπόλοιπη Ευρώπη...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο