Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

ΈχουΜΜΕ και λέΜΜΕ

Σε άνοδο Τους 974.000 τηλεθεατές στο μέσο λεπτό συγκέντρωσε το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 την περασμένη Δευτέρα, όπου και παραχώρησε συνέντευξη ο Αλέξης Τσίπρας στον Νίκο Χατζηνικολάου. Σύμφωνα με τα...

Σε άνοδο Τους 974.000 τηλεθεατές στο μέσο λεπτό συγκέντρωσε το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 την περασμένη Δευτέρα, όπου και παραχώρησε συνέντευξη ο Αλέξης Τσίπρας στον Νίκο Χατζηνικολάου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η τηλεθέαση του δελτίου ειδήσεων αυξανόταν σε όλη τη διάρκεια εμφάνισης του πρωθυπουργού, ενώ το μερίδιο τηλεθέασης έφτασε το 25,6% (ποσοστό επί των ανοιχτών τηλεοράσεων), το υψηλότερο της ημέρας.

Διαφημιστική δαπάνη Σε 500 εκατ. ευρώ εκτιμά το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδας (ΣΔΕ), εκ των οποίων το μισό, περί τα 250 εκατ. ευρώ διοχετεύεται στην τηλεόραση. Περίπου 60 εκατ. ευρώ, εκτιμούν οι ίδιοι, διοχετεύονται στο Διαδίκτυο (display διαφήμιση με banners), ενώ τα ποσά στα social media, Google κ.λπ. εκτιμώνται ως πολλαπλάσια των 60 εκατ.

Ειδήσεις στη νοηματική και με υπότιτλους Παράσταση διαμαρτυρίας διοργάνωσε στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ η Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος με αίτημα την καθημερινή μετάδοση του κεντρικού δελτίου ειδήσεων στις 9 μ.μ. στη νοηματική με ταυτόχρονη αναγραφή υποτίτλων στην ελληνική γλώσσα. Αντιπροσωπεία της ομοσπονδίας συναντήθηκε με μέλη της διοίκησης της ΕΡΤ και ορίστηκε νέα συνάντηση για την ερχόμενη εβδομάδα προκειμένου να παρουσιαστεί η ολοκληρωμένη πρόταση της ΕΡΤ για την παροχή υπηρεσιών προς άτομα με προβλήματα ακοής.

Δείτε όλα τα σχόλια