Ακολουθήστε την «ΑΥΓΗ»
Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Τελικά δεν... πάρκαρε στα προαπαιτούμενα η Uber

Ο επικεφαλής των αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέφρασε ευχαριστίες προς την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και τον πρωθυπουργό

Κλειστό παρέμεινε τελικά στις διαδικτυακές πλατφόρμες μίσθωσης ΙΧ για αστικές μεταφορές όπως η Uber το «παράθυρο» που προσπάθησε να ανοίξει το ΔΝΤ και οι θεσμοί μέσω των προαπαιτούμενων για την τέταρτη αξιολόγηση και ο επικεφαλής των αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος εξέφρασε μέσω του 105,5 Στο Κόκκινο ευχαριστίες προς την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και τον πρωθυπουργό.

Ο Θ. Λυμπερόπουλος είπε χαρακτηριστικά: «θέλω να μεταφέρω εκ μέρους του κλάδου τις ευχαριστίες στον υπουργό και τον πρωθυπουργό που παρενέβη και ο ίδιος, ξέρουμε καλά τι αγώνα έκανε, απέναντι σε όλα τα συμφέροντα, από το 2015 μέχρι και σήμερα».

Όπως ανέφερε, οι θεσμοί προσπάθησαν να επαναφέρουν την χρήση ΙΧ για μεταφορά «από το μηδέν σε όλη την Ελλάδα και για πάνω από μία ώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», κάτι που δεν αποσκοπεί μόνο στα κέρδη από τον τζίρο που κανονικά κάνουν τα ταξί, αλλά και το ότι «σβήνουν» τα υπόλοιπα κέρδη τους μέσω του να δηλώνονται μόνο κόστη λειτουργίας όλών αυτών των χιλιάδων αυτοκινήτων.

Αυτοί που εκμεταλλεύονται στην Ελλάδα αυτή την υποκλοπή εργασίας, «για τις 20 του μηνός είχαν πάρει υποσχέσεις από τους θεσμούς ότι θα ξαναξεκινήσουν, ετοιμάζαν τις επιχειρήσεις τους να μαζέψουν ξανά τα αυτοκίνητα, επειδή θα είχαν περάσει στα προαπαιτούμενα τις προτάσεις που είχαν κάνει στους θεσμούς».

Τελικά ωστόσο, δεν πέρασε η μείωση του κατώτατου ορίου μίσθωσης, παρά μόνο για τους τέσσερις μήνες τουριστικής κίνησης στα νησιά (πλην Κρήτης και Εύβοιας), όπου το κατώτατο όριο θα είναι τα 30 λεπτά.

Το αποτέλεσμα του «μπλόκου» της υποκλοπής εργασίας από πλατφόρμες όπως η Uber, «στην Αττική έδωσε μία αύξηση στη δουλειά από τις 30 Μαρτίου και ύστερα από 35% ως 40%», είπε χαρακτηριστικά ο Θ. Λυμπερόπουλος.

Ο ίδιος υπογράμμισε ότι «μεγάλη υποκλοπή γίνεται και με τα ΙΧ βανάκια ... Η υλοποίηση του νόμου θα δημιουργήσει ασφυκτική πίεση και για την εισφοροδιαφυγή και προς την κατάχρηση του νόμου, μόλις βγει η εφαρμογή και η χρονοχρέωση των 3 ωρών».

Δείτε όλα τα σχόλια

Κύριο άρθρο

Φως και δικαιοσύνη

Τα αποτελέσματα της ιατροδικαστικής εξέτασης έδειξαν ότι ο Ζακ Κωστόπουλος πέθανε από ισχαιμικό επεισόδιο που προκλήθηκε από πολλαπλά τραύματα. Για να τα λέμε όπως είναι: ο άνθρωπος πέθανε από την...

Δειτε ολοκληρο το αρθρο