Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.
15/02/17
01/02/17
25/01/17
11/01/17

Ο κερματισμένος κόσμος του Χριστόφορου Κατσαδιώτη

Η μάσκα είναι ανέκαθεν το κύριο πρότυπο του έργου του χαράκτη Χριστόφορου Κατσαδιώτη. Τη χρησιμοποιεί και στην πρόσφατη δουλειά του, που εκθέτει μαζί με τα έργα της εικαστικού Τζένης Κωδωνίδου, στην γκαλερί Ζουμπουλάκη.

04/01/17
28/12/16
21/12/16

Η μαγεία της χαρακτικής τέχνης

Η χαρακτική είναι μια τέχνη μαγική όπως μας αποκαλύπτει η έκθεση του Β' Εργαστηρίου Χαρακτικής Τέχνης στο «Μελίνα», το οποίο διηύθυνε επί 16 χρόνια η καθηγήτρια Χαρακτικής Βίκυ Τσαλαματά μαζί με τον αναπληρωτή καθηγητή Άκη Πειρουνίδη, που δίδαξε τη μεταξοτυπία. Τα έργα που δείχνουν οι απόφοιτοι και φοιτητές του δίνουν στον θεατή τους την αίσθηση ότι έχουν κυοφορηθεί σε μια μήτρα που κλείνει μέσα της όλες τις μορφές αλλά και όλα τα μέσα της εικαστικής έκφρασης.

14/12/16

Για τη γλυπτική σήμερα

Η απάντηση σε όλη αυτήν την ιδεοληπτική εργαλειοποίηση της γλυπτικής τέχνης θα μπορούσε να είναι ένα «Εξαιρετικό Παρθένο Πικρό χαμόγελο - ψυχρής έκθλιψης», όπως αποκαλεί σαρκαστικά και διφορούμενα την τελευταία του έκθεση στην αίθουσα τέχνης έκφραση ο εικαστικός Κυριάκος Ρόκος.

07/12/16
30/11/16

Εικαστικές αναγνώσεις του Θανάση Βαλτινού

Οι φοιτητές της από το Γ' Εργαστηρίου Ζωγραφικής της ΑΣΚΤ που διευθύνει ο καθηγητής Μάριος Σπηλιόπουλος δείχνουν ότι έχουν εντρυφήσει στο έργο του Βαλτινού για να παράγουν το έργο που παρουσιάζουν. Επιχειρούν ο καθένας με διαφορετικά μέσα και τεχνοτροπίες να δώσουν μια ζωγραφική, πλαστική, ψηφιακή οντότητα του κόσμου που γνώρισαν.

23/11/16

Για την εργαλειοποίηση της γυναίκας

Τα 19 χαρακτικά έργα που εκθέτει ο εικαστικός Γιάννης Κολιός στην γκαλερί Χρυσόθεμις, στο Χαλάνδρι, μιλούν για τη συγχώνευση αυτών των δύο ρόλων. Σμιλεύουν με έναν τρόπο παιγνιώδη και σαρκαστικό την υποταγή της γυναίκας στους ρυθμιστικούς από το περιβάλλον της κανόνες.

16/11/16
09/11/16
02/11/16
26/10/16
19/10/16
12/10/16
05/10/16
28/09/16
21/09/16

Για την (καλλιτεχνική) αλήθεια

Περπατώντας την Αθήνα που αλλάζει και αλλοιώνεται καθημερινά, ιδιαίτερα αυτά τα τελευταία χρόνια της επιδεινούμενης κρίσης αξιών και θεσμών, ανακάλυψα, έπειτα και από την υπόδειξη ενός φίλου εικαστικού, στο ύψος του Θησείου, ένα κτήριο, σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Βασίλη Τσαγκρή το 1920, που εμπεριέχει και πραγματώνει τα λόγια του Τζιακομέτι.


Ραδιόφωνο