Ο επιλεγμένος κατάλογος δεν υπάρχει πλέον.

Η «Αΐντα» του Βέρντι σε θεαματική παραγωγή της ΜΕΤ

Με ανακούφιση υποδεχθήκαμε και εφέτος την πολιτισμική χορηγία του ΑΝΤ1, απευθείας δορυφορικών μεταδόσεων υψηλής ευκρίνειας για 10 παραστάσεις της Μετροπόλιταν Όπερα της...

Γενούφα 2018 με σημαντικές ελληνικές ερμηνείες

Του Κυριάκου Π. Λουκάκου Ακόμη και ο αμύητος μελομανής αντιλαμβάνεται, το αργότερο με την έναρξη της β' πράξης, ότι η «Γενούφα» του Λεός Γιανάτσεκ αποτελεί έργο οριακό στην ένταση των καταστάσεων,...

«Γουλιέλμος Τέλλος» με άρωμα σοσιαλιστικού ρεαλισμού

Η σκηνοθετική άποψη του Γκράχαμ Βικ για τον θείας μακρηγορίας «Γουλιέλμο Τέλλο» δεν βρήκε ομόθυμη υποδοχή από το κοινό. Σε μια χώρα με «μνημονιακές» αγωνίες και αντίστοιχες ιδεολογικές αντιπαραθέσεις, μεγάλο μέρος του κοινού αποδοκίμασε την τόσο προφανώς «αριστερή» στράτευση του Βρετανού.

«Γουλιέλμος Τέλλος» με άρωμα σοσιαλιστικού ρεαλισμού

Το γεγονός του 34ου Φεστιβάλ Ροσσίνι ήταν η αναβίωση του κύκνειου άσματος του συνθέτη από το Πέζαρο, της τετράπρακτης όπεράς του Guillaume Tell, που πρωτοπαρουσιάσθηκε στα 1829 και που, η μαστοδοντική της διάρκεια και οι εξαιρετικές φωνητικές απαιτήσεις για τον πρώτο τενόρο την καταδίκασαν...

Από το ανοιχτό δημόσιο ραδιόφωνο στο «γκέτο» του πρόσφατου Τρίτου

Η έλλειψη στην Ελλάδα άλλων ραδιοφωνικών σταθμών με εκπομπές κλασικής μουσικής στερεί το Τρίτο Πρόγραμμα από την απαραίτητη βαθμίδα εισαγωγής των αμύητων στο λόγιο ακρόαμα.

Χτίζοντας ένα νέο «Τρίτο Πρόγραμμα»

Ενώ οι διαδικασίες για τη σύσταση του νέου φορέα της δημόσιας τηλεόρασης προχωρούν, ελάχιστος δημόσιος λόγος αφιερώνεται στη δημόσια ραδιοφωνία. Οι σκέψεις και οι προτάσεις που εκτίθενται στη συνέχεια αποτελούν απόσταγμα προβληματισμού στο πλαίσιο ενός αγώνα δεκαπενταετίας...

Προλεγόμενα σε μιαν εκ των ενόντων διοργάνωση

Ανάμεσα σε μεγάλες και λιγότερο προφανείς μουσικές επετείους του έτους 2013, και ιδίως εν όψει του 58ου Φεστιβάλ Αθηνών, δεν διέλαθε ενός -ενδεχομένως άδικου- συνειρμού και εκείνη των 70 ετών από το μονοθεματικό Φεστιβάλ Μπάυρώιτ 1943

Παραμύθια του χθες και αλήθειες του σήμερα

Εγκαινιάζουμε το σημερινό κείμενο με μιαν αχτίδα αισιοδοξίας για την εμπλοκή Ελλήνων καλλιτεχνών στην υπόθεση της σοβαρής μουσικής αυτή τη σκοτεινή ώρα της οικονομικής και θεσμικής κρίσης.

Ο αμφιλεγόμενος που λατρεύουν οι Γάλλοι

Για ορισμένους θεατές των δύο προγραμμάτων που παρουσίασε η Εθνική Ορχήστρα της Γαλλίας, κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στην Αθήνα (Μέγαρο Μουσικής Αθηνών 25 και 26/02/2013), η μουσική διεύθυνση του...

Isabelle Druet & Anne Le Bozec: Ανατέλλουσες και ελπιδοφόρες

Αποτελεί μάλλον ελληνικό παράδοξο το γεγονός ότι ο κατ’ εξοχήν έγκυρος κύκλος μουσικών εκδηλώσεων νέων καλλιτεχνών που εκτυλίσσεται σε ετήσια βάση στη χώρα, υπό την επωνυμία της ευρωπαϊκής...

"Η δημιουργία" του Χάυδν με όργανα εποχής

«Έχουν ήδη περάσει 3 μέρες από αυτή την ευτυχισμένη βραδιά και ακόμη αντηχεί στ’ αφτιά και την καρδιά μου, και το στήθος μου πιέζεται και μόνο στον αναλογισμό τόσων συναισθημάτων». Είμαστε βέβαιοι...